יום חמישי, 16 בפברואר 2012

סטטוסים לפייסבוק- האם אפשר לעשות כסף מהפייסבוק?

בטח יצא לחלק מכם לשמוע על כל מיני חבר'ה שעושים שימוש בפייסבוק בכדי להרוויח כספים, הינכם מתחילים לשאול את עצמכם אם קיים כספים בפייסבוק? אם כך התשובה לשאלה הינה: בהחלט שכן. איפה שישנה תנועה - יש כסף... ובפייסבוק ישנה תנועה אינסופית. לאחרונה פייסבוק הוא למעשה האתר אשר נצפה ביותר יחד עם מספר שעות הגלישה הרבות ביותר ברחבי העולם המערבי (וכן גם בארצנו הפורחת)- רובם של האנשים מותירים את אתר הפייסבוק און ליין כמעט לאורך כל הלילה... הרבה ישראלים מבלים בערך כשעתיים ביום הפייסבוק, זה אמנם יכול להישמע מעט, אולם זה בהחלט זמן נדיר בהתחשב באתר אינטרנט יחיד...
באיזה אופן תוכלו להרוויח מסטטוסים לפייסבוק?

סטטוסים לפייסבוק וכסף

אני בהחלט מעודד אנשים לעשות שימוש בדימיון כמו כן, גם ביצירתיות בשביל לתחוב סכומי כסף לארנק, אך לא תמיד לכולם קיימים הצעות, במיוחד אם מדובר ברשתות החברתיות וכן בפייסבוק.  אני בהחלט אתן לכם כמה רעיונות מעולים, דברים שעד כה התקיימו ונהיו באתר הפייסבוק:

הבה נתחיל: האם יש ברשותכם רשימת חברים גדולה? כדאי לכם לפנות לעסקים לא גדולים והמליצו לעסקים אלו לעשות פרסום של סטטוסים לפייסבוק יחד עם מסר שיווקי שהם יבחרו תמורת תשלום... דבר זה במציאות מסוגל להצליח. בשנה שחלפה אורלי פיטוסי, בחורה צעירה בת 24 שהיתה ברשותה רשימה ענקית של ארבעת אלפים חמש מאות חברים איכותיים אשר מתעסקים בכל נושא ההרזייה והורדה במשקל (כן- אורלי בחרה את אותם המשתתפים אחד אחד בשביל שיהיו מתאימים לנושא הדיאטה וההפחתה במשקל הגוף). אחר כך היא החלה לפנות גם לחברות שהן חדשות העוסקות בתחום הדיאטה והורדה במשקל - דיברה על כך שיש ברשותה רשימה גדולה של לקוחות פוטנציאליים – שעושה רושם שהם – הם מתעניינים בירידה במשקל ... אורלי קיבלה מלא הצעות בשביל פרסום בסטטוסים לפייסבוק. שימו לב שאפילו אם אין לכולכם רשימת חברים מיוחדת בעניין זה או אחר, אך יש לכם אנשים איכותיים תוכלו להציע שירותים של מכירת סטטוסים עבור כל מיני חברות לא גדולות שצריכות את הפירסום הזה... ותופתעו לראות עד כמה הן יהיו מוכנות לשלם עבור הפרסומות- נשמע מדהים? דבר זה באמת יוצא דופן.. אבל ישנם אפשרויות עוד יותר טובות.

מה דעתכם על בניית דף מעריצים או לחילופין קבוצה בנושא זה או אחר בעל ביקוש- הבאת קליינטים מתאימים - ואז מכירת סטטוסים לפייסבוק קיימת בתוך דף האוהדים או הקבוצה. אני בהחלט יכול להעיד אישית שאני עושה את זה... בגדול, הרעיון הינו למיין מבקרים בפוטנציאל  בשטח זה או אחר, לגרום להם להקיש Like (שזה אפוא נושא שונה ולא מעט גדול), לגרום להם להתעניין בענין זה או במוצר, ואז להביא להם הצעות  של אותם עסקים קשורים. תתפלאו לדעת כמה זה קל ועד כמה זה לא מורכב.

קיימת אף אפשרות להקמה של דף מעריצים או קבוצה לעסק דבר הקיים- לעסקים לא גדולים ובינוניים אין את כל הידע הנ"ל ברוב המקרים, הם לא ממש מבינים מה זה פייסבוק, איך למתג את עצמם באתר הפייסבוק, איך להביא אנשים על ידי סטטוסים לפייסבוק ודף מעריצים, אך יש בידם את הכספים וגם את הרצון לעשות זאת! כמעט כל מי שהוא בעל עסק קטן שתגיד לו – פייסבוק – יקלוט שזה פרסום איכותי (לפייסבוק ישנו שם טוב בעולם העסקים..) ואין שום ספק שירצה לפרסם את העסק שלו. יש אפשרות לעצב לאותם עסקים קבוצות, דפי אוהדים אישיים, אני יכול להעיד על עצמי שזה לקח לי תקופה של כמה חודשים להימצא ספץ בדבר... כעת הנני בונה לעשרות חברות דפי אוהדים- בהרבה מאוד כסף...

ומה דעתכם על יעוץ פייסבוק-  ללא ספק ניתן לתת יעוץ לחברות ועסקים למיניהם באיזה אופן לשווק את עצמם בפייסבוק, כיצד למתג, להביא לפירסום ולהביא הרבה קלייטנים לעסק שלהם.. תופתעו לדעת אך עסקים רבים מאד רוצים להגיע לאינטרנט, במיוחד לרשתות החברתיות, בעת האחרונה ישנה אימרה מוכרת שאומרת כך: "מי שלא שם – לא קיים" תחילה דובר על האינטרנט באופן כללי כיום מודעים לזה כי האימרה התפתחה ועכשיו היא מדברת יותר אודות המדיה החברתית... פייסבוק,יוטיוב, טוויטר,בלוגים, רשתות חברתיות רבות.

סטטוסים לפייסבוק- סיכום

בפייסבוק יש אופציה לכסף גדול ביותר, אך צריכים להיות חכמים ולדעת באיזה אופן להשיג את הכסף, אין ספק שתחום השיווק בפייסבוק הוא למעשה הדבר הבא בעולם השיווק באינטרנט, מוטב שתתחילו לדעת על הנושא כי הדבר שאני יודע זה פשוט פופולארי.... בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה