יום שבת, 18 בפברואר 2012

סטטוסים בפייסבוק כמקור הכנסה רציני!

בטח יצא לכם אולי לשמוע על מגוון של אנשים שמשתמשים בפייסבוק בכדי להתפרנס, אתם מתחילים לשאול את עצמכם האם באמת יש מצב לעשות רווחים בפייסבוק? אז התשובה לשאלה הינה בעצם: בהחלט שכן. היכן שקיימת תנועה - יש כסף... ובפייסבוק יש תנועה אינסופית. בשנתיים האחרונות פייסבוק הוא אתר האינטרנט הנצפה ביותר יחד עם כמות שעות הגלישה הרבות ביותר בעולם המערבי (וכן גם בישראל)- רוב מוחלט של האנשים משאירים את הפייסבוק דולק כמעט לאורך כל הלילה... ישראלים רבים מעבירים את הזמן באופן ממוצע שעתיים ביום הפייסבוק, דבר זה אמנם נשמע מעט, אבל זה בהחלט פרק זמן נדיר בהתחשב באתר יחיד...

איך אפשר לעשות כסף מסטטוסים לפייסבוק?


סטטוסים לפייסבוק ואיך לעשות מהם כסף אם זה בכלל אפשרי?
אני מחזק אנשים להיעזר בדימיון כמו כן, גם ביצירתיות בשביל להכניס סכומי כסף לארנק, אולם לא לכולם ישנם רעיונות, בעיקר אם מדובר ברשתות החברתיות וכן בפייסבוק.  אני אתן לכולכם אי אלו הצעות מועילים, דברים שעד כה קרו ונעשו באתר הפייסבוק:

האם יש לכם רשימת חברים גדולה? פנו לעסקים קטנים והמליצו לעסקים אלו לעשות פרסום של סטטוסים לפייסבוק עם מסר שיווקי שהם בוחרים תמורת תשלום... דבר זה במציאות יכול להצליח. בשנה שחלפה אורלי פיטוסי, בחורה נחמדה בגיל 24 שהיתה אצלה רשימה מכובדת של 4500 חברים איכותיים שעוסקים בכל נושא הדיאטה והורדה במשקל (כן- היא בחרה אותם אחד אחד בשביל שיתאימו לנושא הדיאטה וההפחתה במשקל הגוף). אחר כך היא ניגשה גם לחברות שהן חדשות העוסקות בדיאטה וההפחתה במשקל - אמרה על זה שיש אצלה רשימה גדולה ביותר של קליינטים פוטנציאליים – שעושה רושם שהם – מתעניינים בהפחתה במשקל ... וקיבלה הרבה הצעות בשביל פרסום בסטטוסים לפייסבוק. שימו לב שאפילו אם אין לכולכם רשימה של חברים ייחודית בנושא כלשהו, אולם יש לכם משתמשים באיכות גבוהה תהיה באפשרותכם להעניק שירותי מכירת סטטוסים עבור כל מיני חברות קטנות חייבות את אותו הפירסום הנ"ל... ותופתעו לגלות כמה החברות יהיו מוכנות לשלם לכם- נשמע יוצא מן הכלל? זה באמת מעורר התפעלות.. אך ישנם שיטות עוד יותר טובות.

מה דעתכם על בנייה של דף אוהדים או קבוצה בנושא מסוים שיש לו ביקוש- הבאת גולשים בפוטנציאל - ואז מכירת סטטוסים לפייסבוק בתוך דף האוהדים או הקבוצה. אני מסוגל להעיד באופן אישי שאני מקיים את זה... הרעיון הינו למיין משתתפים מתאימים  בנושא זה או אחר, לגרום להם ללחוץ Like (שזה אפוא נושא אחר ולא פחות גדול), לגרום לאנשים אלו לגלות עניין בענין זה או גם במוצר, ואז לתת להם הצעות  של עסקים קשורים. תופתעו לגלות כמה קל וכמה מאד קל.

ישנה אופציה של הקמה של דף מעריצים או גם קבוצה לעסק דבר הקיים- לעסקים לא גדולים ובינוניים לא קיים אחר הידע הנ"ל בדרך כלל, הם ככל הנראה לא ממש מבינים מה הוא בעצם פייסבוק, איך למתג את עצמם בפייסבוק, באיזה אופן להשיג אנשים ע"י סטטוסים לפייסבוק ודף אוהדים, אך יש לאנשים אלו את היכולת הכספית וכן את הרצון לעשות זאת! כמעט כל אחד שהוא בעל עסק לא גדול שתגיד לו – פייסבוק – יקלוט שזה אומר פרסום בעל איכות (לפייסבוק קיים שם מצויין בעולם העסקים..) ואין ספק שהוא יחפוץ לפרסם  את אותו העסק שלו. יש אפשרות לבנות לאותם חברות קבוצות, דפי אוהדים אישיים, הייתי מסוגל להעיד על עצמי כי לקח לי תקופה של כמה חודשים להיות מיומן בעניין זה... כיום אני מקים לעשרות חברות דפי מעריצים- בהרבה מאוד כסף...

ישנה גם אופציה ליעוץ פייסבוק-  ללא כל ספק אפשרי לייעץ לחברות ועסקים שונים כיצד לשווק את עצמן בפייסבוק, באיזו דרך למתג, לפרסם ולגרום שיבואו הרבה יותר לקוחות לעסק שלהם.. תופתעו לדעת למעשה חברות מאד רוצים להגיע לאינטרנט, במיוחד לרשתות החברתיות, בשנים האחרונות קיימת אימרה מפורסמת האומרת: "מי שלא שם – לא קיים" בהתחלה דובר  בנושא רשת האינטרנט באופן כללי היום מודעים לכך כי האימרה התקדמה ועכשיו היא מדברת יותר אודות המדיה החברתית... פייסבוק,יוטיוב, טוויטר,בלוגים, רשתות חברתיות מסוימות.

סטטוסים לפייסבוק לסיכום ניתן להגיד:

בפייסבוק ישנו כסף גדול, רק צריכים לנהוג בחוכמה ולדעת איך להשיג אותו, אין ספק כי השיווק בפייסבוק הוא למעשה העניין הבא בעולם השיווק באינטרנט, מוטב שתתחילו לדעת על נושא זה כי ממה שאני מכיר זה הפך להיות פופולארי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה